Thursday, December 24

pungguk rindukan bulan

bagai pungguk rindukan bulan...
cukup sampai setakat ini...
denga lagu Camelia...
sangat touching dat song...
lirik yang amat memberi kesan..
(izinkan aku nak layan jiwang)
sampai saat ini aku buntu...
tapi aku dah tau...
shut UP!!!
okey..aku akan patuh ia..

CAMELIA

Camelia maafkanlah aku
Karena ku tak bisa temani tidurmu
Camelia lupakanlah aku
Jangan pernah lagi kau temui aku


Kau wanita terhebat
Yang pernah singgah di hatiku
Kau wanita yang tegar
Aku mohon lupakan aku



Sudahlah jangan menangis lagi
Ku rasa cukup sampai di sini
Mungkin di suatu saat nanti
Kau temui cinta yang sejati



Sudah cepat lupakanlah aku
Jangan pernah ungkit masa lalu
Ku takut kekasihku pun tahu
Kau pernah menjadi simpananku


Camelia…

Kau wanita terhebat
Yang pernah singgah di hatiku



Nota kaki: Sangat sedih ye malam ini...='(

2 comments:

  1. yang...
    lg tu besh sgt2.
    tp an, when dga...
    iza cm nk ngs2 gle2~
    nape ek? huuu..
    xmo sedeh2 ok?
    iza dh xmo sedeh2 dah.
    pnat.
    hope sem dpn, kte x sedeh2 ag k?
    c ya ^^

    ReplyDelete
  2. 4 star kat lagu tu..sangat touching..
    yaa...sem depan kite penuhi hari2 yg dilalui dgn kegembiraan ya..

    ReplyDelete