Tuesday, December 15

haiwan berkaki empat

Aku rindu sama itu haiwan berkaki empat...
Banyak kenangan tercipte antare aku ngan die...
Walaupun die dah lame..tp jasa dan baktinye pd
aku amat besar dan banyak..
Haiwan ini sentiase ade ngan aku tak kire
aku senang ke,sedih ke,happy ke..
mane aku pegi,situlah die ade skali..
Dialah peneman setia aku..
Bile aku sign agreement banyak2 tadi..
Aku kene terime hakikat untuk berpisah ngan die..
Lepas ni adakah org yg dapat haiwan kaki empat
aku tu akan jage die dengan sebaik mungkin
seperti yg aku jage sblum ni??
Harap2 haiwan kaki empat aku tu akan dijage dengan
lebih baik dr ape yg aku jage..
Sedihnye berpisah ngan die...=(
Sudah semestinya lepas ni aku akan rindukan die sangat2..


Nota kaki: Dah tak dapat nak drift ag pahni...

4 comments:

  1. tumpang sedey.. :(
    kaki empat kamu byk jugak berjasa same saye..waaaaa....

    ReplyDelete
  2. hoohohho...sama jugak jasa pada sy...

    ReplyDelete
  3. keta baru???????????!!! x nk bitau saye ke berita gmbira 2..smpai ht...

    ReplyDelete
  4. huhuhu...xde maknenye abah yang baik ati nk blikan kete baru..hahahahhaa...nnt saye bawa kamu jalan2 ye...ngan haiwan kaki 4 baru saye yang tak bape nak baru tu...

    ReplyDelete