Tuesday, December 1

Entah nape ntah ngan aku...

Entah nape la ngan aku arini...aku rase cam serabut gile bab*s laaa....ape bende yang wat aku serabut ni haaaa??isssshhhhh tak suke la...bukan ni tau yang aku nak..keje aku banyak ag aku nk kene wat dr fk bebende camni..mengarut pun ade gak aku tengok..kalau camni ari-ari..mau aku jadi tak bape nak betul..

Aku tak faham la..nape aku bleh bertindak melulu camtu...maybe sbb aku fk sangat2 salah tu dtg dr aku..so aku  jadi risau..aku fk macam-macam..ngan rase tebal mukenye aku picit-picit nombo tefon org tu..rase kechut perot pon ade..tp aku kene gak wat bende nih dan confess sumernye is fake sbb kalau tak aku rase tak tenang..so aku pun meminta maaf dari ujung rambut sampai ujung kaki if aku wat smething yg mengecikkan ati..len kali jangan nak ngengade wat gurauan camnih...kan dah rase besalah..wek!


Nota kaki: Dia tu masih bleh wat aku tersenyum..

No comments:

Post a Comment