Tuesday, December 1

Ape nak dikate...

Ni alkisah raye aji baru-baru ni..2 ari lepas, cousin aku datang umah..saje dtg lepak-lepak pahtu tengok tv pahtu pot pet pot pet pahtu bla bla bla..dlm pot pet pot pet die tu,die ade story pasal new life die skang...then, aku tanye la cam senang je nak forget everything yg dah jd kat die..die cume senyum je..taktaulah dlm ati camne kan..tetibe je die bukak cite pasal aku..haaaaahhh camne aku bleh jd bahan para paparazzi yg tak bertauliah plak nih..curiousnye..aku bukan artis pon..ade something yg wat aku terlopong ngan tetibe then aku terus terpegun dan terkedu..Apehal plak ni...nmpak sangat diorg tu follow aku gile bab*s kan...tapi klu nk cite pasal aku,dtgla citer ngan aku..baru gentlement..direct je tanye kat aku pape je soklan yg ngah pusing-pusing kat kpale tu..aku jawab la..bukan said "no komen" okey,aku akan bg jwpn yg membina tau..tp sebaliknye plak yg jadi..macam-macam bende yg songsang ngan perkare sebenar yg diceritekan..OMG i'm so surprised....

So camnilah..nak dipendekkan cerite,dah alang-alang menyeluk pekasam,org ckp biar sampai ke pangkal lengan kan..so dah alang-alang nak tau, meh sini aku bitau..Dengar ye aunty aunty and uncle uncle ku sekalian..aku ni study ag, aku kene keje dulu before aku plan nak kawin or wat pape yg berkaitan ngan kawin nih..mak aku pun dah bg syarat jangan nak mengade-ngade nak kawin-kawin nih..abiskan blaja tu dulu..haaa so,takyahlah nak wat spekulasi yg terlampau..one more thing, jodoh ni kite tak tau..ape yang aku wat slame ni,cume aku je yg tau..ape juge bende yg aku wat,mane aku pergi,cume aku je yg tau knape aku wat sumer tu..so,hup bersabar ngan kisah aku yg berkaitan ngan kawin-kawin nih..nk blnje makan tuk sendirian berhad pun berpeluh..apatah ag dah kawin nnt..bukan idup sensorang..nak makan ape kalau takde keje,tak cukup duit..aku ni dahla mate rm rm je...haaaaa mmg nasib baiklah sape yg berpasangan ngan aku nnt...hihihihihi...i'm not thinking bout that too much rite now...so aku harap terjawab segale persoalan ye..pasni harap-harap xde yang bertanye banyak sangat pasal bende nih..wait n see je..ade rezeki,ade jodoh insyaallah...sumernye akan berjalan lancar...


Nota kaki: Plan tetap berjalan seperti biase..

No comments:

Post a Comment