Saturday, December 12

Best I Ever Had

Aku tak pnah imagine sesuatu bende yg aku sayang terpakse aku lepaskan....selalu kan jd camtu..kenape sesuatu yg kite sayang slalu wat kite menangis at the end of the story??? Tak bleh ke sesuatu yg kite sayang tu bersame-same ngan kite until the last breath?? Tak bleh ke sesuatu yg kite sayang tu stay for the whole rest of life?? Is that hard to do??? Tak boleh ke bagi peluang untuk aku rase kebahagiaan dan kegembiraan?? Susah sangat ke?? The best I Ever Had is the happiness with my besties and for sure i'll remember about that in my whole life ever.. Lepas ni takmao ag ulang bende yang same cam dulu...taknak nangis ag sebelum tido..taknak bengkak-bengkak mate ag bile bangun tido..taknak susah-susah ati ag fikir yang bukan-bukan..kalau boley aku nak ari-ari yang aku jalani happy..nak berjumpe someone yang bleh stay and accept who i am..and someone tu willing to stay ngan aku till my last breath,who has been supporting me through good and bad times...who's wiliing to do that?? hahahahaha...Walau apepun..lets things going seperti yang telah tertulis DIATAS sana..uccay =)


Nota kaki: Listening Best I Ever Had song from Vertical Horizon, '2nd present' from Inche' A..... =p

No comments:

Post a Comment