Friday, December 4

Movie campur McD

Semalam aku g tengok wayang..wallaweih mmg berbaloi lah pilihan cerite aku iaitu Ninja Assassin.. tetibe aku rase aku ni peminat nombor 1 Rain plak..peminat yg no 2 Mekda.. hahaha....abis kelas je, siap-siap ngan perasaan excited pahtu terus kuar.. plan pertame ialah mesti makan McD dan plan kedua plak wajib tengok wayang..hahahaha... So lepas beli tiket,kitorang bertiga yg dipelopori oleh Mekda,El dan aku g jalan-jalan dari sebuah kedai sampai ke sebuah kedai dan kedai lagi dan begitulah seterusnye sampai penat nak jalan-jalan kat kedai-kedai yg lain..hahahah..perot aku dah lapar tahap dewa dah nih..huuuaaaaa...lapa lapa!!!! then oleh kerane aku kami ber3 dah lapa, so ape ag..makan McD la...plan tetap plan..hihihi..aku makan prosperity..yummmm sedapnye..hot and spicy...sangat kenyang sekali...pas puas lepak dan begamba-gambaran, kitorg pun siap siap ready g panggung sbb dah excited gilers nak tengok ninja nih...hahahahha...abis je wayang...fuhh memang seperti yg telah dinyatakan pd baris pertama perenggan yg mengatekan bahawe movie ni best..YA ia mmg benar dan tepat same skali..best tak terhingga..hahahaha...aku bagi 5 bintang tuk movie n credit to Rain..



 

 

 

 

 

 

 


Nota kaki: Teringin ade boifren looks like Rain BUT NOT Arill..

2 comments: