Sunday, December 6

Lagi-lagi Kawan Kawin Part 1

Lagi-lagi citer pasal kawan kawin..arini je,ade dua org kawan aku kawin..tahniah to Gina dan Kak Erie..semoga perkahwinan yang terbina kekal ke akhir hayat...amin...

Biaselah ni kan musim cuti skolah..pahtu dalam umo aku yg camni..mmg patut pun kawan-kawan aku naik pelamin...dah sampai seru la katekan..hihihihi..tunggu seru aku je la nnt..gamba banyak kat photographer..nnt dah dapat..aku upload pictas tu ye..ngeee~~~
gamba yg ni wakil je..


Aku dan Gina


Aku dan Kak Erie


Nota kaki: Saye ceronok sbb gamba saye paling banyak ade dlm memory kad photographer..gamba pengantin pun tak banyak cam saye..hihihi..

2 comments:

  1. ko bile lgik ha?rmai dtg?mar'ain?

    ReplyDelete
  2. ko tunggguuuuuuuuuuuu...nnt aku layangkan kad wangi kat ko...hihihihi~~~

    ReplyDelete