Tuesday, November 24

Wedding MaBesties

Ahad lepas my dear bestfriend kawin..both of the couple is my classmate..kongrates for both of you..semoga hepy selalu n kekal sampai akhir hayat..aku sonok tengok orang kawin..especially bile orang tu orang yang kite kenal, rapat n kite slalu follow up love story diorang dari A to Z..so hepy bile denga couple  yang kekal sampai kawin..memang jodoh tak kemane kan..so takpe dah lepas dah sorang kawan..ade ag yang ngah queue cam keretapi...hihihi..pictas banyak yang tak amik ag kat kawan..bersepah-sepah pictas kat kamera ntah sape-sape..aku pantang skang ni nampak kamera..mesti nak ade..sane sini ade gamba aku..hahahah..sampai wat orang lain terbakar nengok aku..hahaha jangan mara ye miss n mr.photographer..bukan selalu pon..tapi adela pictas yang aku grab dari fesbuk cik Rose n blog cik Ryne...hihihi.. =)


















Ramai member member datang bagi sokongan


Mempelai~


Bride and her bestFriends~


Amik berkat..who's the next??


Waiting our Prince Charming~


Nota kaki: Sedapnye makanan time nih...

No comments:

Post a Comment