Wednesday, November 18

BerholidayMoon..

Arini sumer kawan-kawan aku balik kampung masing-masing..sedihnye aku rase..sonoknye balik kampung.. tulah umah dekat sangat..tak dapat nak rase keindahan dan keseronokan balik kampung ramai-ramai..sob sob sob..=( bulan ni is the universiti holiday..almost sumer universiti holiday around this month..my sis pun same gak..so ape yang aku nak wat cuti ni? issshhhh banyak bende yang aku nak wat..aku ade ikut kursus yang fakulti wat tuk student-student yang berminat..so aku dalam kategori yang berminat..OMG rajin kan aku!hihihi (masuk bakul angkat sendiri)..

Cuti skolah nilah akan adenye program kawan kawin sane sini..haaa yang ni sangat teruja..al maklumlah school holiday ni ramai la yang nak wat keje kawinnye..kan ujung taun lebih dikenali ngan musim mengawan...hihihihi..sesuwai kan...ramai dah kawan kawan aku ni kawin..dan bilenye time aku nak kawin??? Tak sampai seru ag..hihihi.. nampaknye bermanfaat cuti semester aku kali ni.. setiap hari-hari yang dilalui diisi ngan perkare-perkare yang berfaedah..kan bagus tu..

Arini nak leave hostel dah nih..tinggalkan ostel kesayangan..sure aku rindu kat bilik aku, katil aku, ausmet aku dan tak lupe gak mesti aku rindu pak guard yang silau bile terpandang kearahnye..ade cahaya pada kepalenye..hihihii..akan aku ingat setiap sudut umah yang aku tinggalkan..huhhuu poyo gile..dan yang paling aku rindu tahap dewa nanti is WiFi free kat kolej tu..hihihihii...so nak balik dah..bubbye=)


 SAYONARA to PERWIRA! i love u..



  say Goodbye!

Happy Holiday and enjoy this raining season of the holiday..So till the end..see you for the next tyme ya..tatatititutu!!


Nota kaki: Teringin nak g Penang!

No comments:

Post a Comment