Monday, November 2

Down!!

Aku baru balik dari menenangkan fikiran..sensorang pegi ke tempat yang biase aku pegi tiap kali aku mengidap tension..tapi tenang ke fikiran aku sekarang? Entahla...aku pun tak tahu nak cakap cammane..aku puas ati ke ngan ape yang aku dapat sekarang? Entah..aku tak tau.. Hanya Allah je yang tau segale ape yang aku rase saat ni.. Saat-saat macam ni kenape sumernye terjadi..aku ke yang tak faham bahase? Ape nak jadi kat aku ni? Sampai bile aku nak terus-terusan camni..aku naik fedup..aku rimas ngan bende-bende camni..makin lame makin aku tak tau nape aku yang kene berdepan ngan sumer ni?? Sengalnye aku.....lain kali tangan tu takyah nak gatal-gatal nak picit-picit nombor tepon orang yang terang-terangan dah taknak kite wujud ag dalam hidup die..aku ke yang sengal?? Shut Up... i'm not stupiD! OMG..help me please..

Ya Allah...nape sadis sangat hati aku malam ni..air mate aku ni dah lali bile aku mengeluarkannye..ape sebenarnye yang aku tak tau? Engkau Yang Maha Mengetahui, berilah aku petunjukMu dan tunjukkanlah jalan bagiku agar dugaan keatasku diringankan...aku teringin merasai kegembiraan yang betul-betul aku lahirkan dari hati..aku nak sangat-sangat kebahagiaan untuk diri aku..bile aku nak dapat saat itu?



Nota kaki: Sepenuhnya aku perlu sedar bahawe cinta itu tak harus memiliki..

2 comments: