Friday, November 13

Ausmet Time..

Haa..bile dah abis final exam..maknenye dah bleh balik kampung kan..macamla jauh sangat kampung aku ni.. semalam aku g makan same-same ngan ausmet aku..nak diikutkan..bape kali je dalam 1 semester dapat kuar mkn same-same..bukan ape, masing-masing bizi ngan hal masing-masing..walapun ade yang tak dapat nak ikut tapi suasane agak havoc gak lah..pahni dunia kita berbeza..korang disane aku disini..kite tak sehaluan ag..hihii..bukan ape,pahni kami kene berpisah atas sebab yang tak dapat dielakkan..uols sumer akan dapat ausmet baru yang akan replace tempat aku nnt..jangan risau ye adik-adik..dan aku akan kemane?ermmm bialah aku je yang tau...pasni aku mesti rindu korang sumer..mulelah aku nak menangis ni..walau apepun, aku nak korang tau yang aku cayang korang sumer.. XoXo =)




























Nota kaki: Lepas ni kite g McD plak ukkey~~

No comments:

Post a Comment