Thursday, November 26

Saye Sayang Abah........

Tengahari tadi time aku ngah duk dalam kelas tetibe ibu call..Die cakap abah kene tahan kat ospital...dup dap dup dap jantung aku denga..rase cam nak tinggal je kelas tadi..tapi ibu cakap abah okey,takde pape..(ayat nak sedapkan ati)..so ade sikit lege la..abis je kelas, aku tak saba nak balik umah then nak g tengok abah kat ospital..so aku pun pegi la ngan adik adik aku..sumer duk diam je dalam kete..maybe sumer risau kot..maunye tak risau sbb sumernye berlaku tetibe..semalam elok je..dalam perjalanan nak g ospital td baru aku perasan yang function anak sulung ni terlalu besar..adik adik n ibu bergantung harapan kat aku tuk handle bnde bnde camni...(mulela aku nak nangis nih)..baru aku sedar tanggungjawab aku sbgai anak sulung @ Along.. walau apepun, aku doakan abah cepat sembuh..doc cakap yang abah ade symtom nak kene lelah@semput..camtu la..kene banyak rehat and jauhkan diri especially dari orang yang hard smoking..Abah,cepat sembuh k..nanti takde sape nak wat lawak ngan along,takde sape nak marah along kalau along degil,takde sape nak puji along masak sedap...aku berdoa dan berharap sangat yang sumernye baik-baik je...Abah,cepat balik dari umah sakit itu!! Along sayang abah very much!!



bilik pesakit

 

nama pesakit



Abah saye...



Sakit mate tengok wayar-wayar tu...


Nota kaki: Allah menguji hambanya setimpal dengan kemampuan hambanya...

1 comment: