Tuesday, April 12

Ke’sibuk’kan Part 2

… Sambungan

Setelah mengharungi kepenatan pada hari sabtu, aktiviti diteruskan dengan aktiviti yang ke dua iaitu aktiviti hari ahad.. aktiviti ini melibatkan semua housemate dan ex-housemate juga.. alkisah bermula apabila Lily akan menyambung pengajian ke peringkat Master dan akan memulakan pengajiannya pada minggu hadapan.. jadi, dengan masa yang agak limit, kami gunakan masa yang ada tersebut  untuk makan bersama…Tiada seorang yang terkecuali..saya sangat seronok apabila semua orang dapat berkumpul bersama-sama.. Tuan rumah = ex-roomate = Wana telah menyajikan hidangan yang sangat lazat.. thanks Wana dan kawan-kawan semua.. saya enjoy sangat-sangat..






Ini saya dan cik Lily~~
Lily...nanti mesti sue sedih bila Lily dah sambung belajar.... =(



**Minggu itu saya tiada perjumpaan dengan kekasih hati..saya busy and very busy..

1 comment:

  1. sy suke blog awak laaaa....
    comeyyy..
    last
    mkn tak ajak!!!!

    ReplyDelete