Monday, November 26

Oh My Pagar....

Salam semua..

Apa khabar.. ada sesiapa yang monday blues today? Yes I am!

Lately, agak letih dengan kerja di office. Tetapi sangat bersyukur jika nak dibandingkan dengan waktu bekerja shift about last 2 months. Cuma, mungkin sejak kebelakangan ini, ada tanggungjawab baru yang saya galas. Lain dari apa yang saya penah pelajari di universiti dan lain dari pengalaman bekerja yang lepas. No matter what is it, just anggap ia sebagai cabaran untuk saya tingkatkan pengetahuan dan pengalaman pada tahap yang paling tinggi. Anggap juga ini adalah cerita dari Allah yang telah memilih saya untuk bekerja di bidang ini. Bersyukur dan beruntung sekali :)

Hewwwww... sudah 2 bulan saya missed check up untuk pagar pada gigi ni. Bukan apa, kekangan amsa dan bulan ini, doktor di klinik itu mungkin pergi bercuti, almaklumlah cuti sekolah. Maka klinik tutup untuk beberapa hari. Dan bila ia di buka semula, saya sudah mempunyai schedule sendiri.

Pssttttt: Yang sebenarnya saya takut. Untuk 2 atau 3 hari pertama, gigi saya akan rasa sangat tight sampai nak mengunyah makanan pun tak larat.. huhu :'( but after 3 days, it back to normal. Siap rasa nak makan orang pulak.. hahahaha.. takut tak takut tak?? :)  Please be nice to me and I'll be nice to you. :)

Hmmmmm, bulan ni nak ambil bracket color ape pula ya... Ini pun satu hal juga. Silap color, sebulan lah rasa tak suke nak senyum nampak gigi.. hehe.. mengada-ngada kan?

Yang ini adalah warna-warna yang ada..

Yang macam ni belum pernah cuba lagi. Boleh agaknya try sekali. Kita tengok macamana nanti >.<

Tapi rasanya saya prefer dark purple di bahagian atas dan hot pink di bahagian bawah.. wallllaaahhh :)


No comments:

Post a Comment