Thursday, May 20

Terima Kasih Segalanya

Sabtu lepas dan lima hari yang berikutnya merupakan hari yang indah...kerana apa???
Kerana Kamu ada...jangka masa yang paling lama jka dibandingkan dengan yang sebelum ini..
Saya hargai segalanya...terima kasih sayang saya...
Kegembiraan ini tidak ada yang boleh menandingi...
Saya tahu semalam adalah kenangan dan esok adalah ketentuan...
Tetapi saya tetap dengan hati saya yang akan setia pada Kamu..
Kamu selalu cuba buat saya tersenyum gembira, Kamu selalu cuba buat hati saya berlagu indah...
Kamu selalu cuba buat saya rasa selamat bila bersama Kamu, Kamu selalu cuba buat saya terus tertawa...
Dan saya selalu harapkan Kamu sentiasa ada disisi saya...
Kerana saya sangat gembira bersama kamu...

Sayang saya, selama saya ada disisi Kamu, saya cuma minta satu sahaja....
Jangan ulangi kesedihan saya ya....



*Rindu saya pada Kamu bermula lagi...

No comments:

Post a Comment