Tuesday, October 27

bodoh nak mati ke???

aku tak pahamla...ade jugak budak macham ni dalam dunia...salah didikan ke ape.. banyak-banyak soalan napela soalan macam tu die g tanye kat lecturer.. hai kalau aku jadi lecturer pun aku bengang dan boleh kene darah tinggi agaknye kot... dan lecturer pun layan..die pun terkejut kenape die boleh 'terbagi' markah yang macam tu kat budak tu! aku gelak toksah cakapla.. inchi Fizi,lain kali takyah tanye soklan camtu lagi...nanti aku sakit perut sbb tahan gelak..aku yang jadi budak kelas ko amat bengang ngan soklan ko yang camtu! sangat letih ye hari ini sbb siapkan report tuk grafik presentation..pah abis present ni,nak balik pahtu nak tid0000...mate dah kuyu macam hape ntah ni.. sekali pandang macam anak panda pun ade dah...letih..teringat plak bab empat punye kije...kene submit dis friday..arrrrrggghhh nak nangis pun ade...tsk!!



b4 presentation~



mukebuku aku dah xtive balik sbb FarmVille! thats all!

2 comments:

  1. sy asek melihat awk pakai bju kurung itu shj?adakh bju itu m'punyai sentimental value??hehe

    ReplyDelete
  2. hihihi..kerane saye nampak anggun bile mengenekan baju kurung itu...wink wink~~ ;p

    ReplyDelete