Sunday, March 11

Everlynn Skincare

Hi all.. :)

Saya nak share mengenai produk baru yang saya gunakan.
Produk ni sangat bagus. Baru 3 hari saya pakai, kulit pipi saya rasa sangat lembut.
Bahan pencuci dan penyegar yang diadun tidak mengandungi bahan kimia yang terlalu tinggi.
Sangat sesuai untuk semua jenis kulit.
Kenapa saya memilih Everlynn?

"EVERLYNN dihasilkan daripada formula Perancis & Switzerland dengan menggunakan tumbuhan – tumbuhan, buah-buahan dan sumber semulajadi di dasar lautan. Formula yang dihasilkan telah diuji keberkesanannya dalam memberikan perlindungan dan memelihara kulit anda agar lebih jelita, muda dan berseri. Produk di bawah kawalan kilang ....."licensed with GMP Certificate by MOH since 2000 and the only manufacturer of skin care products conducted by experienced dermatologist and medical cosmetologist." Selamat & Halal digunakan, diluluskan oleh KKM"

"Kombinasi ekstrak aktif Marine Collagen, Aloe Vera, Bearberry sebagai komposisi utama kepada produk EVERLYNN membantu mempercepatkan pemulihan kulit melalui percambahan sel yang effektif, memberi kelembapan dan perlindungan yang sempurna daripada masalah kekeringan kulit & kulit tampak lebih segar,bermaya, anjal, gebu dan masalah-masalah jeragat,jerawat, kulit kusam dapat diselesaikan dengan mudah"


Harga untuk 1 set Everlynn skincare memang ternyata berbaloi ditambah pula dengan kesan yang menakjubkan yang akan diperolehi oleh setiap pengguna. Tanpa pengelupasan (kalau ada pun hanya soft peeling) untuk singkirkan sel-sel kulit mati. Selepas itu, kamu akan dapat kulit baru yang lebih lembut,gebu,sihat dan cantik. ^_^



Everlynn that cares for your skin :)
Hanya RM120 untuk 1 set.
Cepat dapatkan sekarang!!! :)


Now, saya merupakan dealer yang sah untuk area Pulau Pinang (bahagian pulau).
Untuk keterangan lanjut, boleh juga hubungi call / sms : 019-9396878 (Sue).
COD dan postage juga avilable.

No comments:

Post a Comment