Monday, January 23

Untitled

Semoga sihat sejahtera serta diberkati Allah kepada semua pembaca :)

Sebenarnya sudah hampir 2 minggu entry ini terasadai di dalam draft.
Apakan daya. Masa sangat mencemburui saya.
Terlalu banyak yang ingin dikongsi tetapi bila cerita sudah diperap terlalu lama,
maka tiada apa yang tinggal kerana idea berlalu disapu angin.. lol
Walaubagaimanapun, ada yang masih bersisa.. :)
Pertengahan January lalu, saya menghadiri majlis kahwin kawan saya semasa di kolej.
Time begini sangat bagus untuk unplanned reunion dengan makanan di sponsor oleh tuan rumah.
Sangat teruja keran hampir 3 tahun tidak berjumpa..
Jadi, sesi bergambar bersama-sama adalah yang paling utama.


Pasangan pengantin yang dirai.. Selamat Pengantin Baru Puan Kathy :)







Itulah serba sedikit gambar sewaktu berada di majlis perkahwinan Puan Kathy


Waktu ini saya tiada kerana saya sudah pulang kerana perlu bergegas pulang ke Penang.
(berapa banyak kerana daa)

Wooottttt wooottt.. ini juga akan menyusul.. Insyaallah :)


Sehari sebelum ke majlis perkahwinan Puan Kathy, saya berjalan-jalan dan bertemu dengan my best friends yang sangat dirindui.






 
Saya sangat rindu kamu semua lagi dan lagi dengan banyak dan banyaknyaaaaaa... :)


 

Yeay... :)

No comments:

Post a Comment