Wednesday, February 9

tolong jangan carik pasal ye henpon...dan dalam hati ade munge2...ngeeee~~

Sangat tensen okeh...baru je seminggu repaired henpon, dah datang plak die ngan masalah lain...pantang tengok aku senang sikit la..itu tak kene, ini rusak..naik jemu ngadap masalah dengan henpon je..tapi kan..tapi kan..jangan sedih-sedih ye henpon..aku tetap sayang kat ko..takde niat pun nak carik pengganti atau menduakan ko..jangan risau k.. senyum sepanjang mase....ngeeeeeeee =)

sabar sabar sabar...

Ermmmm alhamdulillah...sejak 2 menjak ni ade semacam yang lain sikit la...aku ade cakap pape ke? kenape ade rase macam perubahan..ahhhh perasan je la aku nih...tapi siyes rase macam munge2...ade ke? isssshhhhhh tak tak... rase semakin tenang dan damai sikit..ade rase semakin yakin dan tahap kepercayaan yang tumpul tu akan ditajamkan dengan segera..bia jadi macam pedang Assasins...

Hari ini tetibe pulak wat estimation pasal belanja..masyaAllah...dalam seminggu, boleh aku berabis sampai beratus-ratus...apakajadahnya sumer ni....


SILA JANGAN BOROS LAGI!!!!!
(kasi bold sikit..)

ADA FAHAM???
(pun bold jugak, cume tulisan kecik sikit)

faham cikgu............................
ok bagus...

hasil kerje tangan yang tak seberape nak cantik..tapi cantik juge...wekkksss masuk bakul angkat sendiri...sudahla...

2 comments:

  1. wahhh, apakah bunga bunga baru berputik? bunga sakura kah? hahahah

    lama sudah tidak bertemu di alam maya. ahah

    ReplyDelete
  2. bunga-bunga harum subur dihati...ekekeke...

    jom date...rindula..

    ReplyDelete