Wednesday, January 20

larut malam..


sudah malam,
hati masih belum tenang,
semua masih terngiang,
apakah yang kulakukan membuat jurang?


apapun setelah ini,
dia boleh saja jujur
dia boleh saja bersembunyi di balik kebijaksanaan


tapi suatu hari nanti
waktu akan menjawab yang tak sempat terjawab waktu tadi..
mungkin saat itulah aku benar-benar siap mendengar semuanya..


mungkin memang aku bukan siapa-siapa
cuma makhluk biasa di antara hiruk pikuk hatinya


ya sudahlah..
hanya Tuhan yang Maha Tahu,
Dia yang membangkitkan hatiku, Dia juga Yang akan Merubahnya lagi,


aku semakin sadar,
aku memang tak punya apa-apa


sudah malam,
aku menyiksa lagi hatiku
aku menyiksa badanku, mataku
sebaiknya aku tidur saja..


 
rasenye gamba xde mengene ngan tajuk..**i'm ting tong


Nota kaki: Aku mengaku...selame ini segale ape yang aku buat untuk kamu adalah kerana aku sayang kamu...

No comments:

Post a Comment