Sunday, January 10

cerite-cerite....

wahhh lame dah tak menjenguk ruangan ini....terase agak sepi ye...
maybe dengan kebizian yang melande ++ ngan aktiviti2 yang
dirancang maupun aktiviti yang diluar jangkaan membuatkan aku
lupe seketika pade ruangan belog ini...hihihihi...
manyak sangat mao cherite...manyak sangat ke??
baiklah2...satu persatu ye...

1 Januari 2010

Dengan tetibe dan tanpe dirancang, aku dan 3 org kawan
pegi ke kelantan...wahhhh jauhnye aku bejalan....
ngan menaiki kerete secare agak sembunyi2....
kami wat pandai bergerak ke sane...dengan doa dan harapan
selamat pegi dan selamat balik...Alhamdulillah segalenye
dipermudahkan dan selamat.aku bersyukur sangat2...
rase seronok sangat2 sbb aku dapat jumpe inche' DE@LOV@....
sangat2 seronok dan rase bersyukur didalam hati...
jalan2 kat sane smpai penat...tp aku tak penat pon...hihihi...
hari ahad kami sumer gerak balik...
for the 1st time aku balik ngan keadaan tenang dlm ati...
rase 1 pertemuan yg very different...klu nak banding
ngan sblm2 ni...jauh berbeze aku rase...knape????ntahlah...
semoge bahagie dan senang dlm ati ni kekal...

5 Januari 2010

pegi kelas seperti biase...
hari2 sebelum tu pun wat mende yg same gak...
budak rajin yg tak pnah ponteng kelas..
akulah budak itu...hihihihi...
kesibukan anta report..baiki report..then anta balik..
huh...sangat penat ye...malam plak tido...lambat + cepat..
hahahahaa...indahnye idop ini...
alangkah indah jika ia berterusan kan...
but life is unpredictable...

8 Januari 2010

aku mule berjinak2 berurusan niage...
ape yg aku niagekan???
jeng jeng jeng..tunggu dan lihat..
like a baby step....moving slowly and very carefully!!


itu saje ye karangan aku yang tak bape nak best...
agak2 dapat makah bape yek???


Nota kaki: Lepas ni destinasi utare plak....=P

No comments:

Post a Comment