Thursday, July 24

Salam Aidilfitri

Di kesempatan ini, saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua kawan-kawan yang mengenali. Syawal yang dirai adalah peluang untuk kita berkumpul sekeluarga beramai-ramai. Berkunjung ke rumah sanak saudara. Bermaaf-maafan dan tak dilupakan doa untuk saudara-saudara kita di Gaza, saudara-saudara kita yang pergi meninggalkan kita dalam tragedi MH17 dan tak lupa kepada tentera-tentera yang berusaha menjaga keamanan negara di perairan Sabah. Semoga Allah memberi kita kekuatan untuk terus kuat menempuah hari-hari yang mendatang.

Raya kali ni saya balik ke kampung suami. Perasaan sedih syahdu tu semua ada. Maklumlah, kita dah biasa bersama keluarga dipagi raya. Dah tahu perangai masing-masing pada pagi raya. Raya kali ni, mesti saya rindu sangat dengan mereka. Walau ape pun, mereka tetap dihati dan saya beraya juga dengan keluarga baru. So, nothing to be worried. Meleleh air mata pagi raya nanti memang pasti.. hihi..

Okaylah, sampai disini dulu. Ada masa, kita berjumpa lagi. Kepada yang memandu pulang ke kampung, hati-hati di jalan raya. Semoga selamat sampai ke destinasi yang dituju. Pesanan untuk saya juga. :)




Wasalam.

P/s: Mintak-mintak lepas ni saya rajin update blog dan jangan ambil lembu kami.

1 comment:

  1. Sue, I can feel you babeh (bajet kawen dah dengan orang perantauan) ahhahaha

    Selamat Hari Raya Sue, Maaf Zahir Batin. :)

    ReplyDelete