Sunday, May 27

Mai Jalan Penang

As Salam semua..

Just nak share story saya ronda-ronda Penang last week (pun bercerita cerita lama). Boleh kan? Boleh kan? :)

Last week, my best friend datang dari KL. Release tension after final exam.. Saya pun tumpang seronok juga sebab sepanjang setahun duduk di Penang, belum ada peluang untuk merasa nikmat seperti pelancong luar, meskipun hakikatnya saya bukan berasal dari Penang. :)

Dengan kehadiran mereka, barulah saya boleh bercerita serba sedikit tempat menarik di Penang sebab saya dah pun melawat tempat tersebut.. **Walaupun tahu, masih banyak lagi tempat yang saya belum pergi/explore. Orang kata, sikit-sikit boleh la :)

Let pictures talk :)
















Kesemua gambar-gambar diatas semasa meronda 2 hari di Penang. Ada sesetengah tempat, kami singgah tapi tak snap picture :)





Owh budak berbaju merah itu telah menampakkan gambar ini sedikit tidak lawa ^_^

No comments:

Post a Comment